ΔΡΑΣΗ
Το Σωματείο μας ζήτησε για λόγους ίσης αντιμετώπισης των εργαζομένων, πέρα από την εξέταση της χορήγησης δώρου Πάσχα και στους δημοτικούς υπαλλήλους, να προβλεφθεί κατ’ εξαίρεση η χορήγηση της κανονικής άδειας των υπαλλήλων που δεν έχουν διακοπές εργασίας και στους εργαζόμενους των παιδικών σταθμών που θα απασχοληθούν σε άλλες υπηρεσίες από Μεγάλη Πέμπτη έως Κυριακή του Θωμά. Επιπλέον πρότεινε την επέκταση της αναστολής λειτουργίας των παιδικών σταθμών έως και τη Μ. Τετάρτη 15/4 προκειμένου το κλείσιμο των παιδικών σταθμών να συμπέσει χρονικά με το κλείσιμο των σχολείων έως και τις 26/4.






