Συνάντηση με την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς

O Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου μας παρέστη σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 10/2/2025 στη Βουλή με την κα Έφη Αχτσιόγλου και την κα Θεανώ Φωτίου, έπειτα από πρόσκληση της Νέας Αριστεράς.

Στη συνάντηση τέθηκαν όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους παιδαγωγούς των παιδικών σταθμών και διατυπώθηκαν οι διαχρονικές θέσεις του Συλλόγου μας.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ